msg

סיפורי הצלחה


לוגו של מוקד אמון    סידור משמרות היה כאב ראש שבועי עבורי ועבור העובדים. לפני שהכרתי את otipo, הייתי בטוח שכל פתרון אוטומטי יהיה קשה לתפעול ויקר. לכן הכנתי לי מערכת משלי באקסל, והייתי מרוצה. אומנם כל שבוע הייתי צריך לאסוף פתקים מהעובדים, להזין את הנתונים לאקסל, ואז לעשות את השיבוץ ידני, אבל לפחות היתה לי דרך עקבית לעשות את כל זה. עדיין זה ארך מספר שעות בשבוע, של עבודה שחורה ומשעממת, עם הרבה סיכוי לטעויות אנוש, שבסוף מובילות לטעויות שיבוץ. במוקד שצריך להיות מאויש 24 שעות ביממה ותתת מענה תוך שניות, טעויות שיבוץ משמעותן חוסר כוח אדם במשמרת, שיכול להביא לתקלות קריטיות, עד כדי פגיעה במוניטין שלנו כחברת האבטחה המובילה בתחומה. היה ברור לי שצריך פתרון, אבל לא הייתי בטוח שאמצא כזה שמתאים לנו.

עם aSign החששות שלי התפוגגו. קלות התפעול, השירות הקשוב והזריז והמחיר האטרקטיבי עושים את ההבדל. תמיד יכולתי להרים טלפון, ומיד עזרו לי - מהסבר על הדרך הנכונה לעשות דברים, ועד מימוש של שיפורים במוצר שבוצעו תוך שבוע-שבועיים. המערכת חוסכת זמן רב ומפשטת את העבודה מאוד. עכשיו אין לי חשש לצאת למילואים ולהעביר את מלאכת השיבוץ לאחד העובדים, כי otipo עושים את כל העבודה, ולנו נשאר רק לאשר את הסידור השבועי.

באמצעות Otipo הצלחתי להפחית את הזמן שאני מקדיש לסידור ממספר שעות לפחות משעה, וגם המוקדנים נהנים מכך - הם יכולים להודיע על הזמינות שלהם מכל מקום, בכל שעה, וזה לוקח להם פחות מדקה. אם מישהו שוכח לעדכן זמינות Otipo שולחת לו תזכורות במקום שאני אשלח SMS וארים טלפונים. סוף לכאב ראש!

ניר גולן, מנהל המוקד, מוקד אמון 99



לוגו של טופשופ    "כמנהל ברשת שנמצאת בתהליך גדילה מואץ הבנתי שאני צריך להפוך את סידור המשמרות למשהו מסודר ומהיר. התחלנו מחנות אחת עם כ-20 עובדים, אבל מהר מאוד היינו צריכים לגדול. היינו צריכים להוסיף עובדים ולחלק בניהם את המשמרות בצורה הוגנת, כך שחלק מהעובדים ילמדו לעבוד בחנות הראשונה לקראת הפתיחה של החנות השנייה.

בזכות otipo לא נדרש ממני זמן נוסף כדי לעשות סידור יותר מורכב עם יותר אנשים. זה פשוט קרה מעצמו. עכשיו אני יכול בקלות לשלוח את הסידור והודעות לעובדים, ולשמור איתם על קשר גם אם לא תמיד אני נמצא יחד איתם בחנויות.

מאז שאני משתמש ב-otipo אני פשוט נהנה לעשות את הסידור. לא רק שהשיבוץ נעשה אוטומטית, במקרה שאני צריך לבקש כל בקשה מהעובדים אני יכול בקלות לשלוח SMS למספר עובדים. בנוסף לכך שאני חוסך זמן וכסף כל שבוע, זה הפך להיות כיף!"

אלכס ברקמן, מנהל, TopShop



לוגו של גו-אקטיב    אני מאוד מרוצה מהעבודה עם אוטיפו ואפרט:
  • נגישות מצוינת לכל אנשי הצוות
  • קל לתפעל את התכנה ויש לי שליטה מלאה - ברשימת אנשי צוות, הוספת תפקידים, הגדרת משמרות וכדומה
  • גם אם הצוות לא בעבודה הם מקבלים את סידור העבודה באופן אישי
  • זמינות מצוינת של צוות אוטיפו – זמינים לכל בעיה בכל זמן
ברמה המעשית בעזרת התכנה אני מכינה סידור עבודה לכל היותר בחצי שעה כאשר לפני זה הכנת סידור עבודה לקחה לי למעלה משעתיים (כולל טלפונים ושיבוץ).
אני שמחה מאוד לעבוד עם התכנה ועם צוות אוטיפו.

טלי בר-און, מנהלת שירות לקוחות Go-Active